Vaak hebben mensen al een heleboel diëten geprobeerd en vallen ze vaak terug in oude gewoonten. Ik ben ervan overtuigd als je begrijpt hoe het menselijk lichaam werkt en waarom je iets doet het veel beter vol te houden is. Ik verkoop geen dieet, maar ik leer je beter om te gaan met voeding. Ook ik eet wel eens pizza en koekjes, maar alles is gebalanceerd.

Een goed voedingsschema en patroon is gevarieerd en uitgebalanceerd. Met name de variatie is iets wat voor de lange termijn noodzakelijk is om je nieuwe gezonde eetpatroon vol te houden. Daarom werk ik niet met een kant en klaar voedingsschema waarbij je steeds hetzelfde eet.  Op een makkelijke en leuke manier leer ik jou hoe je deze zelf kan maken. Hiervoor stel ik alle middelen beschikbaar.

De sportschool kan soms beangstigend zijn. Vrees niet, ik stel je volledig op je gemak en maak je helemaal wegwijs. Zodat jij fijn en zelfverzekerd aan jouw doelen kan werken.

Educatie, meten is weten en training

Als je begrijpt wat je gaat doen is het een stuk gemakkelijker om het ook vol te houden. Wanneer je niet extreem aan de slag gaat maar met kleine aanpassingen in je levenstijl en voeding is het ook een stuk makkelijker vol te houden. Daarom beginnen jij en ik samen aan het persoonlijk plan.

Alle soorten aanpak zijn bespreekbaar. Maar over het algemeen ga ik niet met iemand aan de slag voordat diegene een goed doordacht strategisch Persoonlijk-plan heeft. Dit houdt in dat jij en ik eerst een paar uur bij elkaar komen om uitgebreid de beginsituatie te bespreken en de doelen helder te stellen. Omdat het heel belangrijk is dat iedereen start met een goede kennisbasis krijgt iedereen een presentatie waar in het menselijk lichaam, voeding en training aan bod komen. Op deze manier weet je er wat allemaal plaatsvind tijdens het afslanken/aankomen en veranderen van je lichaam en kun je vervolgens aan de slag met alle informatie die je nodig hebt.

Vervolgens nu we elkaar ook een stuk beter hebben leren kennen, gaan we lichaamsinventarisatie doen. Verschillende metingen om de beginsituatie vast te stellen. op basis daarvan bouwen we aan de voeding. Als laatste gaan we ons richten op de training. De manier van trainen, het trainingsschema en de keuze van oefeningen wordt allemaal aangepast op de individuele persoon.